Idee?

Klachten, suggesties of opmerkingen over (de werking van) dit forum. Post ze hier.
Plaats reactie
406-Boss
Support
Berichten: 322
Lid geworden op: zo 17 okt 2010, 12:49
Locatie: heerhugowaard
Contacteer:

Idee?

Ongelezen bericht door 406-Boss »

Is het een idee om een "apart hoekje"te maken op het forum voor diegene die wel met een 406 rijden, maar een break of sedan om hun foto's te plaatsten? Nu zou het alleen kunnen in je wie is wie want eigenlijk past het niet in het topic waarin mensen hun coupe laten zien.............of wel? :shock:
406 BREAK 2.0-16v MODIFIED to 2.2-16V. Space & Powerrrrr in 1 car ! ! !
Gebruikersavatar
RAH
Support
Berichten: 3288
Lid geworden op: vr 20 jun 2008, 18:29
Locatie: 's-Gravenhage

Re: Idee?

Ongelezen bericht door RAH »

Wat mij betreft zou je je foto's van een break of sedan gewoon in het onderdeel "Mijn Coupe" moeten kunnen neerzetten. Ik denk niet dat er veel problemen zullen ontstaan als je dat doet. Mijn zege heb je in ieder geval.
BMW 330xD Coupe High Executive (E92)
Peugeot 406 Coupe 2.2 HDiF PACK (D9 Full MUX) (verkocht na bijna 9 jaar, eindstand teller 614.040 km)
Gebruikersavatar
SanderM
Support
Berichten: 1694
Lid geworden op: za 24 apr 2010, 09:58
Locatie: Assen

Re: Idee?

Ongelezen bericht door SanderM »

Gewoon een paar deuren weg-photoshoppen :lol:
406 coupé 3.0 V6 Pack LPI (2004) Vert Polo - "Let's poke it with the Stig"
Afbeelding
peugeot groningen
Support
Berichten: 311
Lid geworden op: di 09 feb 2010, 21:23

Re: Idee?

Ongelezen bericht door peugeot groningen »

tja dit is weer iets. ben er niet voor maar ook niet optegen.

als het mogelijk is is het toch een goed idee.
maar dan heb ik ook nog een

een plaats waar meetings staan en evenementen op auto gebied.
zo als peugeot's meetings en automax meetings. maar geen flauwekul meetings zo als bij de peugeot 405 club. waar ze willen zeevissen en oorlog spul gaan bekijken en noem maar op wat ze bij die club verzinnen.

ik heb daar wel eens voor gesteld om hun naam van de club te veranderen .
het woordje peugeot er af maar 405 frienden club te noemen. maar werd me niet in dank af genomen. hahah. het bestuur rijd niet eens peugeot maar volvo. de hoofdsponsor heeft wel een 405 maar komt met een 605 tja en ga zo maar door.
406-Boss
Support
Berichten: 322
Lid geworden op: zo 17 okt 2010, 12:49
Locatie: heerhugowaard
Contacteer:

Re: Idee?

Ongelezen bericht door 406-Boss »

peugeot groningen schreef:tja dit is weer iets. ben er niet voor maar ook niet optegen.

als het mogelijk is is het toch een goed idee.
maar dan heb ik ook nog een

een plaats waar meetings staan en evenementen op auto gebied.
zo als peugeot's meetings en automax meetings. maar geen flauwekul meetings zo als bij de peugeot 405 club. waar ze willen zeevissen en oorlog spul gaan bekijken en noem maar op wat ze bij die club verzinnen.

ik heb daar wel eens voor gesteld om hun naam van de club te veranderen .
het woordje peugeot er af maar 405 frienden club te noemen. maar werd me niet in dank af genomen. hahah. het bestuur rijd niet eens peugeot maar volvo. de hoofdsponsor heeft wel een 405 maar komt met een 605 tja en ga zo maar door.
Dat klopt Peugeot Groningen.
De 405 Club is ook GEEN echte club van liefhebbers van dit bepaalde model. Vrienden zijn het ook niet echt, want de 1 na de ander word er om zeer dubieuse redenen uit of af geknikkert.
Als voorbeeld: De mensen die al erg lang verbonden zijn aan dat forum/club rijden met allemaal auto's en praten honderduit over deze auto's, maar 405's zijn het inderdaad niet. Die hoofdsponsor, Edgar van EH Autoservice rijd alleen in een 605, is bezig een 106 op te knappen en heeft daar ook een complete topic over, lult nog meer over zijn motor, een Hayabusha (of zo), maar is nog nooit op een meeting verschenen in een 405.
2e bestuurslid heeft er nu een 306 bij gekocht.
Ander bestuurslid rijd inderdaad een Volvo.
Een aantal moderators rijden een 605 of 306.
Zelfs de persoon die het forum host en zogenaamd 405 fan is rijd een oude 305 of zo?

Het gaat dus nergens over, maar owee als jij iets over een ander model zegt als een 405, ondanks dat je al jaren op het forum zit, en zelfs jaren een 405 gereden hebt en bij diverse meetings geweest bent. Dat mag niet, foei, foei, foei.
Maar goed, zo'n club heft zichzelf uiteindelijk op, er word al veel te veel negatief gesproken op diverse andere ECHTE Peugeotforums over deze uitstervende club 8-)
Negatieve publiciteit is dodelijk :cry:

Nu is het wel zo dat de 405 slechts 1 model kent, of 2 eigenlijk, de sedan en de break, de 406 kent er dus 3, maar tis allemaal 406 die allemaal hun eigen charme en charisma hebben ...vind ik? :oops:
Elk model is 1 van de mooiste in zijn eigen catogorie. Coupe, Break en Sedan.
De reden waarom ik dit voorstelde is omdat ik af en toe een beetje moet zoeken waar bijvoorbeeld foto's te plaatsen. Ik rijd dus een Break, en om dan mijn Break te laten zien in een topic: Laat je coupe eens zien, mwah, komt af en toe een beetje raar over of voelt in ieder geval wat twijfelachtig.
Past hij hier wel tussen?
Daar was het mij om te doen.
Ook omdat sommige technische elementen bij de coupe net weer even anders in elkaar steken als bij een Break of Sedan.

Wel heb ik al een geruststellende pb gehad van 1 van de admins van dit forum en is het mij duidelijk geworden dat bepaalde zaken hier minder strikt worden bekeken, met de daarop volgende gevolgen, als op bijv het 405 forum.
Wat dat aangaat is de gehele sfeer hier van dien aard, dat zul je daar nooit niet vinden, met andere woorden, het is geen absolute noodzaak om een aparte topic aan te maken omdat je GEEN coupe hebt. Gelukkig is men hier gemoedelijker, en dan zit je een stuk lekkerder achter de pc te lezen en te posten moet ik eerlijk bekennen 8-)

:D Chapeau 406 Forum!! :D
406 BREAK 2.0-16v MODIFIED to 2.2-16V. Space & Powerrrrr in 1 car ! ! !
Gebruikersavatar
RAH
Support
Berichten: 3288
Lid geworden op: vr 20 jun 2008, 18:29
Locatie: 's-Gravenhage

Re: Idee?

Ongelezen bericht door RAH »

Zie je wel, ik wist wel dat het geen probleem zou zijn. Waar je wel een punt hebt is betreffende de technische verschillen van een coupe en sedan of break. Ik denk dat het daarom wel verstandig zou zijn om, als je foto's plaatst van iets anders dan de carrosserie om iets duidelijk te maken dat je erbij vermeld dat het om een break of sedan gaat. Dan hoeven de coupe eigenaren zich niet een ongeluk te zoeken omdat we dat onderdeel wat jij op de foto hebt niet kunnen vinden. :lol:
BMW 330xD Coupe High Executive (E92)
Peugeot 406 Coupe 2.2 HDiF PACK (D9 Full MUX) (verkocht na bijna 9 jaar, eindstand teller 614.040 km)
peugeot groningen
Support
Berichten: 311
Lid geworden op: di 09 feb 2010, 21:23

Re: Idee?

Ongelezen bericht door peugeot groningen »

mooi geschrefen
peugeot groningen
Support
Berichten: 311
Lid geworden op: di 09 feb 2010, 21:23

Re: Idee?

Ongelezen bericht door peugeot groningen »

tja
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten