406 3.0 v6 2003 coupe onderdelen

Plaats hier jouw advertentie als je iets wilt verkopen.
Gesloten
Jeroen86
Support
Berichten: 496
Lid geworden op: wo 03 jun 2009, 23:52
Locatie: Bergen op Zoom

406 3.0 v6 2003 coupe onderdelen

Ongelezen bericht door Jeroen86 »

ik ga deze week beginnen met demonteren,

voor prijzen etc zie marktplaats https://link.marktplaats.nl/m1310331383

contact me het liefst via daar of whatsapp: 06 29 50 59 26

edit, ik had dus een mooie advertentie gemaakt, maar mp pikt dat dus niet Confused

Km-stand:347.000. Auto start en rijd nog goed. Enkel is de koppelomvormer aan het verslijten waardoor deze bij 30-60km/u constant slipt. Automaat zelf schakelt nog zeer goed.


Interieur is nog zeer mooi, kleine instapschade bij bestuurder. Dit is een facelift interieur dus zonder de bies die altijd kapot gaat. Interieur volledig incl lederen middentunnel en daschbord delen in kleur. Bestuurderstoelverwarming defect: 750.-

-Armsteun bekleed in leer. Heeft achterop een scheurtje in het leer van 5 cm. Iets wat alleen de achterpassagiers zien. 80.-
-Stuur: kleur word wat dun, incl airbag 50.-
-Autoradiocassette, origineel, maar met de in de coupe wereld bekende nicomod voor een geweldig geluid: 100.-
-Cd-wisselaar 50.-
-Versterker jbl-systeem 25.-
-Voorbumper zonder scheuren wel steenslag: 750.-
-Achterbumper incl lpg gat: 100.-
-Kofferklep normale gebruikerssporen, maar zonder roest! 50.-
-Koplampen: 50.- Per stuk
-achterlichten: 25.- Per stuk
-velgen type "16 tacoma, 2 versleten banden en 2 matige: 300.-
-15" stercoupe wielen (geen foto). Liggen winterbanden op, maar die zijn inmiddels geen winterband meer waardig (leeftijd en profiel beneden 5mm) 100.-
-Motor d9, samen demonteren, zweet wat bij de metalen kleppendeksels. De kunstoffen zijn 2 en 3 jaar geleden vervangen (125 euro p stuk meen ik) 100.- Zonder startmotor. Incl startmotor = 250.- Auto had 6 weken stil gestaan en sloeg binnen 1 slag aan
-startmotor 150.- Is februari vorig jaar vervangen. Die dingen gaan schijnbaar maar +-150k km's mee. Deze is dus vers Smile
-veerpootbrug: 75.
-Trekhaak afneembaar: 100.-
-nieuwe buitentemp sensor 25,-
-dakraam werk perfect 100.-
- Lpi vialle: de pomp is afgelopen februari vervangen door vialle service in liempde. Ik heb de bon nog voor 1,5 jaar garantie. Ringtank +-45 liter incl de pomp: 150.- Alle andere lpi onderdelen, berichtje sturen

letop! Dit is een 3.0 Facelift dus hier zitten geen brembo"s op!

Voor andere onderdelen stuur me een berichtje, dan komen we wel uit over de prijs. Auto staat op 1 van mijn werk locaties(zevenbergen) waar ik elke maandag en dinsdag ben. Andere dagen moet ik bekijken om te kijken of ik er langs kan rijden voor eventuele foto's.

Verzendkosten koper, niet beschikbaar:
-airco = defect -navi
-display = slecht, als het warmer word is het display onleesbaar
-koppelomvormer = defect, automaat is bij 244k gereviseerd.
Jeroen86
Support
Berichten: 496
Lid geworden op: wo 03 jun 2009, 23:52
Locatie: Bergen op Zoom

Re: 406 3.0 v6 2003 coupe onderdelen

Ongelezen bericht door Jeroen86 »

slotje graag
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 10 gasten