T.K. Peugeot 406 Coupe 2000 2.0 16V met LPG als donorauto voor onderdelen

Plaats hier jouw advertentie als je iets wilt verkopen.
Marcm333
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 01 aug 2018, 20:02

T.K. Peugeot 406 Coupe 2000 2.0 16V met LPG als donorauto voor onderdelen

Ongelezen bericht door Marcm333 »

Met pijn in mijn hart moet ik afscheid nemen van mijn geliefde Peugeot 406 Coupe 2.0 16V uit 2000 die mij veel jaren fantastisch gediend heeft.

Met 386.000 km op de klok is deze op en kan zij wellicht wellicht nog dienen als donor voor andere Coupe's. Motorisch loopt de auto nog goed maar mechanisch en optisch heeft deze 406C het beste gehad. Accu, banden en multiriem zijn onlangs nog vervangen.

Na een ongewilde affaire met een vangrail (het had gevroren en ik reed stapvoets!) zijn de voorbumper, linker koplamp en motorkap beschadigd. Het prachtige, originele leren interieur (cognac, geperforeerd) heeft slijtplekken en is aan de bestuurderszijde aan de handle voor het naar voren klappen helaas ingescheurd. De 2.0 liter benzinemotor (type 8CRFR) is voorzien van een G3 LPG gasinstallatie die nog uitstekend functioneert. De kleur van de carrosserie is EVFG (antraciet).

Let op ! Deze auto is alleen als geheel te koop dus NIET in afzonderlijke onderdelen. De auto staat gestald in Maastricht, de APK loopt af op 28-9 dus een beller is sneller (M. 06-53531688)... Doe een goed bod en we komen snel tot zaken.

Groet, Marc
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten