2 maal 406 coupe V6 Pack in één koop

Plaats hier jouw advertentie als je iets wilt verkopen.
Plaats reactie
rkoot
Berichten: 8
Lid geworden op: do 20 sep 2012, 14:45

2 maal 406 coupe V6 Pack in één koop

Ongelezen bericht door rkoot »

Helaas, is mijn automaatbak ermee opgehouden en daarom biedt ik mijn zwarte Peugeot 406 coupe pack V6 lpg met oude neus te koop aan. Zit behalve de automaatbak wel wat werk aan, diverse parkeerschades etc.... Wel is de startmotor recentelijk vervangen en apk loopt nog tot in 2019. Tegelijkertijd biedt ik ook een gelijkende zelfde zwart kleur 406 coupe V6 aan die ik ooit als donorauto heb gekocht. De donorauto heeft nog een mooi bruin interieur maar geen LPG, ondermeer de voorbumper en het open dag ontbreken hier. De donorauto is momenteel geschorst. Ik zal nog foto's toevoegen, maar zie ook mijn eerdere advertentie. viewtopic.php?f=13&t=5174
rkoot
Berichten: 8
Lid geworden op: do 20 sep 2012, 14:45

Re: 2 maal 406 coupe V6 Pack in één koop

Ongelezen bericht door rkoot »

Loop of sloop wie heeft er interesse?
rkoot schreef:Helaas, is mijn automaatbak ermee opgehouden en daarom biedt ik mijn zwarte Peugeot 406 coupe pack V6 lpg full mux met oude neus te koop aan. Zit behalve de automaatbak wel wat werk aan, diverse parkeerschades etc.... Wel is de startmotor recentelijk vervangen en apk loopt nog tot in 2019. Tegelijkertijd biedt ik ook een gelijkende zelfde zwart kleur 406 coupe V6 aan die ik ooit als donorauto heb gekocht. De donorauto heeft nog een mooi bruin interieur maar geen LPG, ondermeer de voorbumper en het open dak ontbreken hier. De donorauto is momenteel geschorst. Ik zal nog foto's toevoegen, maar zie ook mijn eerdere advertentie. viewtopic.php?f=13&t=5174
Aangezien het niet lukt om het bestaande bericht te wijzigen doe ik het maar op deze manier;
Er zitten naast de genoemde lederen bekleding nog behoorlijk wat goede onderdelen aan beide auto's zoals een schadevrije achterbumper, een schadevrije voorbumper divers plaatswerk dat netjes is. Een display dat nog volledig goed is en dat is zeldzaam. Een LPG installatie, een trekhaak etc.. etc.. 16 inch velgen Eventueel mogelijkheid om de auto's op een overdekte locatie (volledig) te ontmantelen waarna de restanten kunnen worden afgevoerd. Tegen elk aannemelijk bod over te nemen.
Wesje
Support
Berichten: 210
Lid geworden op: wo 03 feb 2016, 16:13

Re: 2 maal 406 coupe V6 Pack in één koop

Ongelezen bericht door Wesje »

Wat vind jij realistisch qua prijs? Heb eventueel wel interesse in een aantal onderdelen. 2 gehele auto's gaat hem niet worden denk ik, tenzij de prijs zo gunstig is dat het uit kan.
'99 406 Coupé V6 24v 194 handbak Vert Polo - Summer
'14 308 SW 1.6 BlueHDi - Daily
super406
Berichten: 50
Lid geworden op: vr 22 apr 2016, 13:47

Re: 2 maal 406 coupe V6 Pack in één koop

Ongelezen bericht door super406 »

heb wel automaatbak te koop , komende van v6 met 30dkm ,bij interesse graag email naar glennvanbever@gmail.com ben wel woonachtend belgie
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten