GEZOCHT: Raamrubber/sierlijst voorruit

Plaats hier jouw advertentie als je naar iets op zoek bent.
Plaats reactie
Daan Coupe
Berichten: 7
Lid geworden op: di 09 sep 2014, 11:20

GEZOCHT: Raamrubber/sierlijst voorruit

Ongelezen bericht door Daan Coupe »

Grote steen op m'n ruit em mijn verzekeraar wil mijn ruit laten vervangen, MAAR er is geen sierlijst /raamrubber meer leverbaar voor rond de voorruit. (De voorruit zelf is nog wel te krijgen.) Ik heb overal naar de sierlijst gezocht, Peugeot Nederland gevraagd, en even leek het erop dat ik de allerlaatste uit Duitsland kon halen, maar dat is allemaal niet gelukt. Heeft iemand er nog een liggen? Weet iemand waar je er een kunt krijgen?

Ter info: hij werd geleverd door Diederichs, onderdeelnummer 8450630, het originele OEM nummer is 8120E3, tenminste, dat is wat ik kan vinden.

Alle hulp is welkom!!

Instant update: ik vind nu wel het bedrijf Hoefa ij Utrecht dat zegt ze begin 2020 te kunnen leveren...: https://hoefa-classic-parts.nl/product/ ... 406-coupe/
Wesje
Support
Berichten: 210
Lid geworden op: wo 03 feb 2016, 16:13

Re: GEZOCHT: Raamrubber/sierlijst voorruit

Ongelezen bericht door Wesje »

Hij is idd via Peugeot l'Aventure te krijgen voor ik meen 180 euro. Hoefa Parts is een leverancier, maar houd er wel rekening mee dat het wat langer kan duren, de eigenaar is namelijk 1 van de gebroeders van den Boogert.
'99 406 Coupé V6 24v 194 handbak Vert Polo - Summer
'14 308 SW 1.6 BlueHDi - Daily
Daan Coupe
Berichten: 7
Lid geworden op: di 09 sep 2014, 11:20

Re: GEZOCHT: Raamrubber/sierlijst voorruit

Ongelezen bericht door Daan Coupe »

Hee Wesje, dankjewel voor de tip. Ik heb op Peugeot l'Aventure gekeken, maar daar kom ik hem niet tegen (sowieso lastige site om te doorzoeken). Maar ik zal de customer service contacteren en kijken of die sierlijst inderdaad leverbaar is. Ik heb Hoefa ook gemaild, maar nog geen antwoord gekregen...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten