Trots op mijn nieuwe aanwinst

Laat je eigen Coupé zien.
Plaats reactie
ArthurR
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 28 jul 2019, 10:48

Trots op mijn nieuwe aanwinst

Ongelezen bericht door ArthurR »

Mijn naam is Arthur Runtuwene en woon in Maarssen. Ik ben sinds april 2019 eigenaar geworden van de 406 coupe 2,2l uit 2001.
Ik geniet er volop van en heb ook al een eerste reis ondernomen door Duitsland -> Oostenrijk -> Italië -> Frankrijk. Fantastische beleving op met deze auto op pad te gaan. En een uitstraling, daar kan menige andere merk niet aan tippen.
Hopelijk kan ik veel nuttige tips vanuit deze forum ontvangen en mijzelf uiteraard ook nuttig maken. Hopelijk tot ziens.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
GeeWizz
Support
Berichten: 358
Lid geworden op: ma 30 jun 2008, 13:59

Re: Trots op mijn nieuwe aanwinst

Ongelezen bericht door GeeWizz »

Die ziet er zo op het eerste gezicht mooi strak uit.
Vraag me alleen af of hier nu het oude type voorbumper op zit .
Voor zover ik kan zien op de foto's zijn dat de, volgens mij, veel mooiere mistlampen van voor de face lift.
In ieder geval heel veel plezier ermee.
Ik heb de mijne, een 2.0 automaat, nu meer dan 10 jaar ga regelmatig ermee naar Spanje en hij rijd nog steeds als een zonnetje en zo goed als geen kosten.
Enige waar ik last van heb is dat ik op die lange afstanden blijkbaar steeds het dempingsmateriaal in de middelste uitlaatdemper uitlaat verbrand krijg waardoor hij wat lawaai gaat maken.
Nu dus al voor de derde keer in drie jaar.
Dit ondanks dat het een originele Peugeot middenpijp is...
orbit
Berichten: 37
Lid geworden op: zo 28 feb 2016, 06:12

Re: Trots op mijn nieuwe aanwinst

Ongelezen bericht door orbit »

Gaaf Arthur!
Mooie uitvoering, zie ik nu goed dat deze een bruin ledere interieur heeft? De meeste donker groene die ik heb gezien hebben allemaal rood of zwart interieur.
Any way veel plezier ermee :D
Coupé 2004 2.2 HDI Pack Sport
TrafficBandit
Beheerder
Berichten: 1502
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 12:15

Re: Trots op mijn nieuwe aanwinst

Ongelezen bericht door TrafficBandit »

Daar mag je met recht trots op zijn, een mooie originele coupe in een mooie omgeving! Nog veel mooie kilometers toegewenst.
ArthurR
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 28 jul 2019, 10:48

Re: Trots op mijn nieuwe aanwinst

Ongelezen bericht door ArthurR »

GeeWizz schreef: di 13 aug 2019, 00:14 Die ziet er zo op het eerste gezicht mooi strak uit.
Vraag me alleen af of hier nu het oude type voorbumper op zit .
Voor zover ik kan zien op de foto's zijn dat de, volgens mij, veel mooiere mistlampen van voor de face lift.
In ieder geval heel veel plezier ermee.
Ik heb de mijne, een 2.0 automaat, nu meer dan 10 jaar ga regelmatig ermee naar Spanje en hij rijd nog steeds als een zonnetje en zo goed als geen kosten.
Enige waar ik last van heb is dat ik op die lange afstanden blijkbaar steeds het dempingsmateriaal in de middelste uitlaatdemper uitlaat verbrand krijg waardoor hij wat lawaai gaat maken.
Nu dus al voor de derde keer in drie jaar.
Dit ondanks dat het een originele Peugeot middenpijp is...
Dank je wel GeeWizz.
Ik heb nog even navraag gedaan bij de oude eigenaar mbt jouw opmerking over de bumper. De vorige eigenaar, die ik heel goed ken, heeft verder niets gedaan aan de bumper of iets anders. De auto is nog in originele staat en is sept 2001 zo gekocht bij Peugeot dealer.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten