Peugeot V6 LSD differentieel groupbuy
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: di 03 mar 2015, 21:35
Peugeot V6 LSD differentieel groupbuy
Zoals de titel aangeeft wil ik een group buy opzetten voor een LSD deze groupbuy gaat via het andere peugeot forum peugeottuningclub.nl
Voor het bestellen van deze differentieel is een minimale afname van 5 stuks nodig. Hierbij zoek ik mensen die geïnteresseerd zijn in de ML differentieel.
De LSD differentieel is voor de handgeschakelde ML versnellingsbak welke op verschillende auto's zit.
De auto's waar deze versnellingsbakken onder zitten zijn:
Peugeot 406 V6 type D8 en D9, Peugeot 407 V6, Peugeot 607 V6, Peugeot 807 V6, Sommige Peugeot boxers
Citroen C5 V6 type 1-2-3, Citroen C6 V6, Citroen C8 V6 en sommige Citroen jumpers
Het betreft in dit geval een differentieel van mfactory.
Gain a prominent advantage over the competition with the MFactory Helical Limited Slip Differential. Through the smooth and constant distribution of power to the wheels, the MFactory Helical LSD puts the power-to-the-ground and maximises your vehicle's traction. A must for any race car, be it Street, Strip or Track!
Diamond Cut to exacting tolerances from Forged High-Nickel-Chromium-Molybdenum Steel
Perfect fitment & finish ensures hassle-free installation & maintenance, each and every time
Designed using leading-edge Solidworks 3D CAD & Cosmos FEA software
Advanced Gear Geometry minimizes parasitic drivetrain losses. Race transmissions built with MFactory components transfer, on average, 1-2% more power to the ground over our competitors!
Stress Tested on loaded dynos
Ensures our differentials are strong enough to handle the shock loads encountered during racing, yet also durable enough to handle the variable loads encountered during day-to-day driving.
Multiple Stages Available (Honda & Mazda)
Users can choose (and upgrade) between the various Stages available, which determine the Bias Ratios. With the MFactory Helical LSD, upto 75% torque can be transferred to the one wheel! A must-have for serious road-racers.
2nd Generation Design
The MFactory v2 Helical LSD is lighter, stronger and more efficient than any other Helical LSD on the market today!
Covered by the MFactory Feel The Torque™ 30-Day Money Back Guarantee! Click here for more details
An Industry First! If you do not feel the difference after installing your new Limited Slip Differential, you may return the product to us for a full refund (excluding shipping costs) within 30 days of the purchase date
Covered by the MFactory Lifetime, Globally Transferable Warranty
Whether used on the Street, Strip or Track, all MFactory Helical LSD's come with a Lifetime, No-Hassle, Globally Transferable Warranty
No-Load/One-Wheel Syndrome
A common misconception is that a Torsen-Style Differential is useless under a no-load situation (e.g One wheel in the air). This myth has been further perpetuated by our competitors of whom have limited understanding of how a Torsen-Style LSD functions. This no-load situation does not apply to 90% of users. For the other 10%, there is a simple solution to the problem that our competitors will not tell you; simply tap your brake pedal.
Ze hebben deze LSD niet op voorraad en zal ik zelfs een standaard differentieel moeten versturen zodat ze hem na kunnen maken. Voor een ma bak hebben ze wel een diff op voorraad en geven ze hierbij aan dat ze tot 1000pk kunnen handelen....
Bij een minimale afname vragen ze hier €650,- voor en is dit incl. verzendkosten.
Mochten er vragen zijn dan hoor ik het graag.
Voor het bestellen van deze differentieel is een minimale afname van 5 stuks nodig. Hierbij zoek ik mensen die geïnteresseerd zijn in de ML differentieel.
De LSD differentieel is voor de handgeschakelde ML versnellingsbak welke op verschillende auto's zit.
De auto's waar deze versnellingsbakken onder zitten zijn:
Peugeot 406 V6 type D8 en D9, Peugeot 407 V6, Peugeot 607 V6, Peugeot 807 V6, Sommige Peugeot boxers
Citroen C5 V6 type 1-2-3, Citroen C6 V6, Citroen C8 V6 en sommige Citroen jumpers
Het betreft in dit geval een differentieel van mfactory.
Gain a prominent advantage over the competition with the MFactory Helical Limited Slip Differential. Through the smooth and constant distribution of power to the wheels, the MFactory Helical LSD puts the power-to-the-ground and maximises your vehicle's traction. A must for any race car, be it Street, Strip or Track!
Diamond Cut to exacting tolerances from Forged High-Nickel-Chromium-Molybdenum Steel
Perfect fitment & finish ensures hassle-free installation & maintenance, each and every time
Designed using leading-edge Solidworks 3D CAD & Cosmos FEA software
Advanced Gear Geometry minimizes parasitic drivetrain losses. Race transmissions built with MFactory components transfer, on average, 1-2% more power to the ground over our competitors!
Stress Tested on loaded dynos
Ensures our differentials are strong enough to handle the shock loads encountered during racing, yet also durable enough to handle the variable loads encountered during day-to-day driving.
Multiple Stages Available (Honda & Mazda)
Users can choose (and upgrade) between the various Stages available, which determine the Bias Ratios. With the MFactory Helical LSD, upto 75% torque can be transferred to the one wheel! A must-have for serious road-racers.
2nd Generation Design
The MFactory v2 Helical LSD is lighter, stronger and more efficient than any other Helical LSD on the market today!
Covered by the MFactory Feel The Torque™ 30-Day Money Back Guarantee! Click here for more details
An Industry First! If you do not feel the difference after installing your new Limited Slip Differential, you may return the product to us for a full refund (excluding shipping costs) within 30 days of the purchase date
Covered by the MFactory Lifetime, Globally Transferable Warranty
Whether used on the Street, Strip or Track, all MFactory Helical LSD's come with a Lifetime, No-Hassle, Globally Transferable Warranty
No-Load/One-Wheel Syndrome
A common misconception is that a Torsen-Style Differential is useless under a no-load situation (e.g One wheel in the air). This myth has been further perpetuated by our competitors of whom have limited understanding of how a Torsen-Style LSD functions. This no-load situation does not apply to 90% of users. For the other 10%, there is a simple solution to the problem that our competitors will not tell you; simply tap your brake pedal.
Ze hebben deze LSD niet op voorraad en zal ik zelfs een standaard differentieel moeten versturen zodat ze hem na kunnen maken. Voor een ma bak hebben ze wel een diff op voorraad en geven ze hierbij aan dat ze tot 1000pk kunnen handelen....
Bij een minimale afname vragen ze hier €650,- voor en is dit incl. verzendkosten.
Mochten er vragen zijn dan hoor ik het graag.
Re: Peugeot V6 LSD differentieel groupbuy
Ik denk niet dat je hier veel gegadigden zal vinden. Een dergelijk differentieel is toch meer bedoeld voor de autosport dan voor normaal gebruik. Daarbij is de prijs voor het differentieel ook niet misselijk (let wel, ik zeg niet dat het LSD dat niet waard is, het is gewoon een hoop geld). En dan moet het ook nog ingebouwd worden en als je dat niet zelf kan kost dat ook nog wel een paar honderd. De 406 is met veel minder geld makkelijker en sneller aan te passen op een beter weggedrag. Denk bijvoorbeeld eens aan een veerpootbrug. Staan er op dit forum 2 te koop geloof ik, voor € 40.- per stuk. De gemiddelde 406 rijder zal daar veel meer van merken dan van een LSD.
Er is hier op het forum overigens ook nog iemand die een Coupe aan het ombouwen is naar een racer. Dat zou nog een potentieel gegadigde kunnen zijn.
Er is hier op het forum overigens ook nog iemand die een Coupe aan het ombouwen is naar een racer. Dat zou nog een potentieel gegadigde kunnen zijn.
BMW 330xD Coupe High Executive (E92)
Peugeot 406 Coupe 2.2 HDiF PACK (D9 Full MUX) (verkocht na bijna 9 jaar, eindstand teller 614.040 km)
Peugeot 406 Coupe 2.2 HDiF PACK (D9 Full MUX) (verkocht na bijna 9 jaar, eindstand teller 614.040 km)
Re: Peugeot V6 LSD differentieel groupbuy
Op het Engelse forum zijn ze wat meer "tuning minded" Ik denk dat je daar wel liefhebbers vind.
2.2 HDI ULTIMA 8/2004, zonder kat, -roetfilter, -EGR, -Airdosers, -MAF sensor, met ML6C 6-bak, 19 rij, 92 graden oliekoeler, 201PK, 421Nm.(Nog in ontwikkeling)
Re: Peugeot V6 LSD differentieel groupbuy
1 jaar te vroeg... Volgend jaar zal bij ons de motor wat meer vermogen gaan maken en zal een LSD wenselijk worden.
Screw all flags, screw all borders and screw nationalities. Borders are nothing but lines drawn in the sand.
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: di 03 mar 2015, 21:35
Re: Peugeot V6 LSD differentieel groupbuy
Je kan er alvast 1 aanschaffen. Ze zijn heel erg moeilijk te krijgen. Heb ook al gevraagd bij quaife gevraagd voor een differentieel maar die gaan ze pas maken bij een afname van 10 stuks. En ze zijn daar nog duurder ook! Dit is daarom erg interssant. Ik heb al 2 geïnteresseerde waaronder ikzelf en nog 1 bij een ander forum.
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: zo 20 nov 2011, 06:15
Re: Peugeot V6 LSD differentieel groupbuy
yessz! count me in!
ik ben alleen heel druk en niet bijzonder actief op de verschillende fora. dus als je een prijsopgave hebt, en/of 5 man voor de volgende stap, PM of mail me dan aub even (joost.tromp@gmail.com)
laters:)
ik ben alleen heel druk en niet bijzonder actief op de verschillende fora. dus als je een prijsopgave hebt, en/of 5 man voor de volgende stap, PM of mail me dan aub even (joost.tromp@gmail.com)
laters:)
VF38C4HXF81686490 10033 U5 EZDC, MFD: Woe 28 Apr 2004, ML6C 20MB04 6-bak, IQ93 Remap: 182.2 pk - 441.9 Nm, w/o FAP, w/o EGR, Strutbrace, K&N, HID 5000k, 17" Challenger + 16" Tacoma.
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: di 03 mar 2015, 21:35
Re: Peugeot V6 LSD differentieel groupbuy
Ik heb u even op de lijst gezet bij ons op het forum. Als er meer geïnteresseerde zijn dan zal ik dit op het forum bijwerken
http://www.peugeottuningclub.nl/forum/v ... =21&t=9252
http://www.peugeottuningclub.nl/forum/v ... =21&t=9252
Re: Peugeot V6 LSD differentieel groupbuy
Joost, het is voor een V6, niet 2.2 HDI.
2.2 HDI ULTIMA 8/2004, zonder kat, -roetfilter, -EGR, -Airdosers, -MAF sensor, met ML6C 6-bak, 19 rij, 92 graden oliekoeler, 201PK, 421Nm.(Nog in ontwikkeling)
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: di 03 mar 2015, 21:35
Re: Peugeot V6 LSD differentieel groupbuy
De 2.2 HDI heeft dezelfde type versnellingsbak
Re: Peugeot V6 LSD differentieel groupbuy
Ja, maar de diff verhoudingen zijn anders.
2.2 HDI ULTIMA 8/2004, zonder kat, -roetfilter, -EGR, -Airdosers, -MAF sensor, met ML6C 6-bak, 19 rij, 92 graden oliekoeler, 201PK, 421Nm.(Nog in ontwikkeling)
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten