Voor een goeie Skyline (R34) ben je sowieso 20,000 kwijt, en onderhoud is inderdaad niet te betalen.
Een TwinTurbo Targa Supra kost sowieso een goeie 12,000. Voor veel minder hoef je het niet te doen, SWPerformance is een goed adresje voor importauto's, levert ook garantie enz. Als je een bepaalde auto zoekt kunnen ze in Japan voor je gaan kijken, de levertijd is altijd langer maargoed, je moet er wat voor over hebben.
mijn project "" THE WHITE PEARL " is nog echt veel te doen
Re: mijn project "" THE WHITE PEARL " is nog echt veel te do
Restyle 406 Coupé (2004) - V6 Handgeschakeld
-
- Berichten: 63
- Lid geworden op: di 31 jan 2012, 21:12
- Locatie: Heelsum
Re: mijn project "" THE WHITE PEARL " is nog echt veel te do
Hey,
Ik vind het leuk je project te volgen.
Had wel mijn bedenkingen over de eerste bumper die je er op had zitten, na mijn smaak was hij niet echt mooi vanwege de grill.
De laatste wil ik zelf ook en ziet er heel mooi uit.
Het plaatje kompleet is echt top, Velgen zou ik zelf andere doen maar deze staan netjes bij de zilveren kleur.
De vleugeldeuren die je er op had hoorde hier helemaal bij, wil ze zelf ook maar kan er niks van vinden voor mijn coupe, zou ik mogen weten waar ik die kan vinden?
Gr. Marcel
Ik vind het leuk je project te volgen.
Had wel mijn bedenkingen over de eerste bumper die je er op had zitten, na mijn smaak was hij niet echt mooi vanwege de grill.
De laatste wil ik zelf ook en ziet er heel mooi uit.
Het plaatje kompleet is echt top, Velgen zou ik zelf andere doen maar deze staan netjes bij de zilveren kleur.
De vleugeldeuren die je er op had hoorde hier helemaal bij, wil ze zelf ook maar kan er niks van vinden voor mijn coupe, zou ik mogen weten waar ik die kan vinden?
Gr. Marcel
- BigBoss2307
- Support
- Berichten: 473
- Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 19:40
Re: mijn project "" THE WHITE PEARL " is nog echt veel te do
bedankt.....
dat met de vleugeldeuren is hand gemaakt geweest.
het waren origineel LSD Sets voor een Calibra, deze zijn zodanig verandert dat ze op de 406 coupe passen.
Eerlijk gezecht, zou ik het laten met vleugeldeuren, kost een hoop geld en het is nooit goed....
als jij je alles door gelezen hebt weet je wat het eindresultaat was
Er zijn geen stes op de markt voor de coupe, en ik weet ook waarom nu..... het is onmogenlijk dit perfekt te laten maken.
dat met de vleugeldeuren is hand gemaakt geweest.
het waren origineel LSD Sets voor een Calibra, deze zijn zodanig verandert dat ze op de 406 coupe passen.
Eerlijk gezecht, zou ik het laten met vleugeldeuren, kost een hoop geld en het is nooit goed....
als jij je alles door gelezen hebt weet je wat het eindresultaat was
Er zijn geen stes op de markt voor de coupe, en ik weet ook waarom nu..... het is onmogenlijk dit perfekt te laten maken.
-
- Berichten: 63
- Lid geworden op: di 31 jan 2012, 21:12
- Locatie: Heelsum
Re: mijn project "" THE WHITE PEARL " is nog echt veel te do
Ik heb inderdaad alles gelezen.
Ikzelf werk in de metaal en ben hierin gewend om alles op een 0,01 mm soms op een 0,001 mm nauwkeurig te
maken.
als ik jou dus goed begrijp kan ik alle vleugeldeur scharnieren gebruiken èn deze zo aanpassen dat het past in een peugeot 406 coupe.
Graag zou ik willen weten wat er bij Jou niet goed zat waardoor je het steeds weer moest afstellen.
Gr marcel
Ikzelf werk in de metaal en ben hierin gewend om alles op een 0,01 mm soms op een 0,001 mm nauwkeurig te
maken.
als ik jou dus goed begrijp kan ik alle vleugeldeur scharnieren gebruiken èn deze zo aanpassen dat het past in een peugeot 406 coupe.
Graag zou ik willen weten wat er bij Jou niet goed zat waardoor je het steeds weer moest afstellen.
Gr marcel
Re: mijn project "" THE WHITE PEARL " is nog echt veel te do
Zal waarschijnlijk wel te maken hebben met dat een coupedeur loodzwaar is, en die gasveren dat gewoon niet aankunnenpeugeot-406 schreef:Ik heb inderdaad alles gelezen.
Ikzelf werk in de metaal en ben hierin gewend om alles op een 0,01 mm soms op een 0,001 mm nauwkeurig te
maken.
als ik jou dus goed begrijp kan ik alle vleugeldeur scharnieren gebruiken èn deze zo aanpassen dat het past in een peugeot 406 coupe.
Graag zou ik willen weten wat er bij Jou niet goed zat waardoor je het steeds weer moest afstellen.
Gr marcel
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten