En wat die cruise control betreft, bij een D8 of D9 Half MUX gaat het volgens mij makkelijker dan bij een D9 Full MUX. Trafficbandit heeft onlangs zijn cruise control uit zijn oude coupe over gezet in zijn nieuwe.
BMW 330xD Coupe High Executive (E92) Peugeot 406 Coupe 2.2 HDiF PACK (D9 Full MUX) (verkocht na bijna 9 jaar, eindstand teller 614.040 km)
Ik zal eens kijken. Volgens mij heb ik nog een pookje en een incomplete cc set voor d8, ik dacht dat alleen de regelunit mist. Je hebt dus meer nodig dan alleen een pookje
- schakelaar op het koppelingspedaal
- schakelaar op het rempedaal
- aan/uit schakelaar op het dashboard naast de obd poort
- de bedieningspook aan het stuur
- de computerunit onder het dashboardkastje
- de vacuum actuator op het gasklephuis
- en tot slot de elektronische vacuumpomp om de actuator te bedienen. Deze zit in de motorruimte onder de rembekrachtiging tegen het chassis/spatbord
Ik heb toen op mijn 206 cc ingebouwd. Dat was een met multiplex, hetzelfde systeem wat in een d9 full mux zit en daar was het het extra remschakelaartje aansluiten op de bsi en de stuurschakelaar aansluiten en dan aanmelden met pp2000... Alleen dat was een handbal weet niet of dat hetzelfde is als automaat..
Vandaag nieuwe APK. Niks op- of aan te merken. Bij het wegrijden na 200 meter mototstoring en geen vermogen meer. Was een permanente storing dat de computer niet weet in welke versnelling de bak staat. Gewist en het komt niet direct terug. Wennen hoor, een auto met electronica...