Goedenavond coupe liefhebbers.

Hier kunnen forumleden zich voorstellen. Plaats er ook een leuke foto van je coupe bij!
Plaats reactie
Lorenzo93
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 04 nov 2016, 18:53

Goedenavond coupe liefhebbers.

Ongelezen bericht door Lorenzo93 »

Goedenavond,
Coupe liefhebbers
Ik ben Lorenzo van der Zwan ik ben 23 jaar oud ik kom uit Putten.
En rijd
Nu 1.5 jaar met veel plezier in mijn antraciet grijze peugeot 406 coupe 2.0 16v x pack
Ik zie het forum elke x voorbij komen op internet en vond het toch wel een fijn idee om me aan te melden ivb met eventuele vragen of dergelijke.
En ik weet niet zeker of er ook speciale meetings zijn maar het lijkt me leuk om daar ook bij aanwezig te zijn
Ik heb hiervoor al wel wat auto's gehad maar wat is dit een genot om in te rijden!
Misschien ook leuk om te weten dat mijn eerste auto een Peugeot 106 was.
ik hoop jullie hiermee voldoende geïnformeerd te hebben ik hoor gaar van jullie :D
Mvg Lorenzo
P.s.ik kan geen foto's bijvoegen die zijn te groot..
ik weet niet hoe ik ze kleiner maak mijn kenteken is 48-gd-tp
cxpeu
Berichten: 89
Lid geworden op: za 28 nov 2015, 21:46

Re: Goedenavond coupe liefhebbers.

Ongelezen bericht door cxpeu »

Foto's maken van je auto en zet ze op je PC. Als je foto te groot is moet je de foto bewerken.
  • Klik met de rechtermuisknop op de foto, en kies , < BEWERKEN >. waarna het programma < PAINT > vanzelf opstart.
  • Ga naar < Formaat wijzigen > en vul hier in tot hoeveel procent je de afbeelding wilt verkleinen (bijvoorbeeld 20%). :!: Dit geldt natuurlijk voor Horizontaal en Verticaal en klik op < OK >.
  • Ga naar < BESTAND > en kies < OPSLAAN > en sla de bewerkte afbeelding op via < OPSLAAN ALS > als een *.JPEG bestand op je harde schijf onder bijvoorbeeld dezelfde naam bijvoorbeeld: coupe 20%. Dan blijft de originele foto onbewerkt ;) . Als het niet uitmaakt gewoon opslaan
Open het programma bijv. http://www.tinypic.com
  • Kies de foto via < Bladeren >die je wilt plaatsen op de computer
  • Kies hierna de instelling Message board

    Afbeelding
  • Kopieer dan de link en plak de IMG code (wat zwart is) in je bericht (zie onder)

    Afbeelding
'87 Citroen CX 2.2 TRS
'98 Peugeot 205 Generation 1.4
admin
Beheerder
Berichten: 134
Lid geworden op: vr 13 jun 2008, 03:11

Re: Goedenavond coupe liefhebbers.

Ongelezen bericht door admin »

Lorenzo93 schreef:P.s.ik kan geen foto's bijvoegen die zijn te groot..
Ik heb het oude topic (Hoe upload ik een foto?) met nieuwe informatie aangevuld en een extra link gemaakt in de Veelgestelde vragen.
Kijk hier voor meer informatie> faq.php#f9r2
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten