Ceesjm1804, Ik stel mij voor als nieuw forumlid

Hier kunnen forumleden zich voorstellen. Plaats er ook een leuke foto van je coupe bij!
Plaats reactie
Ceesjm1804
Berichten: 1
Lid geworden op: za 12 nov 2016, 22:43

Ceesjm1804, Ik stel mij voor als nieuw forumlid

Ongelezen bericht door Ceesjm1804 »

Ik ben Cees, 67 jaar jong, en sinds 2 augustus 2016 in bezit van een 406 coupe 2.0, 138 PK ( heeft men mij verteld) van bj 10-2000 en met een relatief lage km stand ( 149.000). De auto van een particulier gekocht.
Ik had de 406 c nog geen week toen hij werd aangereden werd door een schamelaanhanger die door een grote bestelbus werd getrokken. Mijn Coupe stond geparkeerd en ik zal er niet in. Het rechter achterscherm liep een heel gemene deuk op van circa 1,5 meter lengte. Doodzonde, reparatiekosten € 3.360! Maar, het is goed gekomen. In goed overleg met de expert tot tevredenheid tot een afwikkeling gekomen met behoud auto. Ik heb hem vervolgens laten herstellen en helemaal over laten spuiten. Eergisteren heb ik hem opgehaald en hij ziet er uit als nieuw! Super strak, geen enkele oneffenheid meer, spiegels in hoogglans zwart metallic gespoten ( misschien niet origineel maar staat bijzonder chique).
Hij is nu zo mooi dat ik hem toesta dat hij naast mijn eveneens heel mooie 404van bouwjaar 1965 mag staan.
Ik denk dat de 406 c de klassieker van de toekomst wordt.
mcdean
Berichten: 34
Lid geworden op: vr 11 nov 2016, 12:56

Re: Ceesjm1804, Ik stel mij voor als nieuw forumlid

Ongelezen bericht door mcdean »

Welkom!

En wat die klassieker betreft, mee eens!
My other car is a Citroen Bx
Gebruikersavatar
bart-peugeot
Support
Berichten: 113
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 15:59
Locatie: Rijnmond

Re: Ceesjm1804, Ik stel mij voor als nieuw forumlid

Ongelezen bericht door bart-peugeot »

Welkom hier. :D

Je hebt nu inderdaad 2 schitterende klassiekers!
Voormalig 406 Coupérijder, nu in bezit van een 308.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten