Nieuw lid

Hier kunnen forumleden zich voorstellen. Plaats er ook een leuke foto van je coupe bij!
TrafficBandit
Beheerder
Berichten: 1504
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 12:15

Re: Nieuw lid

Ongelezen bericht door TrafficBandit »

Ah ok, ik wist niet dat dit zo toegestaan is, weer wat geleerd. Hoe wordt die klep geregeld? Is het gewoon open of dicht (herrie/geen herrie) of zit er ook nog iets tussenin?
Gebruikersavatar
martinmiltenburg
Berichten: 9
Lid geworden op: di 18 jul 2017, 01:15

Re: RE: Re: Nieuw lid

Ongelezen bericht door martinmiltenburg »

TrafficBandit schreef:Ah ok, ik wist niet dat dit zo toegestaan is, weer wat geleerd. Hoe wordt die klep geregeld? Is het gewoon open of dicht (herrie/geen herrie) of zit er ook nog iets tussenin?
Inderdaad open of dicht en hij pakt vacuum van je rembekrachtiger

www.jmtuning.nl

Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk
TrafficBandit
Beheerder
Berichten: 1504
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 12:15

Re: Nieuw lid

Ongelezen bericht door TrafficBandit »

Ah, ok. Ik dacht dat dit soort kleppen in Nederland niet toegestaan waren, weer wat nieuws geleerd.

Hoe is de aansturing van de klep geregeld ? Is het of open of dicht (lees heel veel herrie of normaal) of is het ook mogelijk om de klep maar voor 25% to openen? Is de aansturing handmatig ?
Gebruikersavatar
martinmiltenburg
Berichten: 9
Lid geworden op: di 18 jul 2017, 01:15

Re: RE: Re: Nieuw lid

Ongelezen bericht door martinmiltenburg »

TrafficBandit schreef:Ah, ok. Ik dacht dat dit soort kleppen in Nederland niet toegestaan waren, weer wat nieuws geleerd.

Hoe is de aansturing van de klep geregeld ? Is het of open of dicht (lees heel veel herrie of normaal) of is het ook mogelijk om de klep maar voor 25% to openen? Is de aansturing handmatig ?
Er zijn verschillende soorten kleppen beschikbaar ik heb gewoon open of volledig open en het werkt met een afstandsbediening


Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk
JanPeug
Berichten: 51
Lid geworden op: zo 17 aug 2014, 14:49

Re: Nieuw lid

Ongelezen bericht door JanPeug »

Toch lijkt me dit niet echt wenselijk. Immers er kunnen zo uitlaatgassen onder de auto komen, die vervolgens weer in de cabine terecht kunnen komen. Dat is ook de reden van een verplichte gasdichte uitlaat.
Gebruikersavatar
martinmiltenburg
Berichten: 9
Lid geworden op: di 18 jul 2017, 01:15

Re: RE: Re: Nieuw lid

Ongelezen bericht door martinmiltenburg »

JanPeug schreef:Toch lijkt me dit niet echt wenselijk. Immers er kunnen zo uitlaatgassen onder de auto komen, die vervolgens weer in de cabine terecht kunnen komen. Dat is ook de reden van een verplichte gasdichte uitlaat.
De uitlaat loopt niet door de auto maar onder de auto als je met je raam openrijdt zou je dr last van kunnen krijgen maar dan ruik je alsnog niks

Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten