even voorstellen

Hier kunnen forumleden zich voorstellen. Plaats er ook een leuke foto van je coupe bij!
Plaats reactie
SilverLion30
Berichten: 4
Lid geworden op: di 25 apr 2017, 16:44

even voorstellen

Ongelezen bericht door SilverLion30 »

Hallo ik stel me bij deze even voor.

Ik ben jaren geleden ook al lid geweest onder een andere naam. Ik kreeg maar geen reacties op ijn verzoeken tch wijzigen van mijn wachtwoord omdat ik die kwit was. Ik heb maar een nieuwe naam aangemaakt.

Mijn bolide heeft in de kalender van, ik dacht... 2013 gestaan. Mijn auto werd verkozen als 4 mooiste foto. Stond op april.Kalender ha ngt nog in de wc :D :oops: :lol:
Wat was dat een leuke actie met wedstrijd element, gestemd door de leden van het forum.
Zou tof zijn als er weer een nieuwe kalender komt. Ik ben voor!


Ik ben dus de trotse bezitter van een zilver metallic Peugeot 406 Coupe 3.0 V6 Pack (D8) uit 1997
uiterlijk is de coupe geheel in standaard look. Vind ik vaak het mooist bij de coupe.Aan de 16 inch velgen verraden wel de leeftijd van de coupe. voor de rest..tijdloze schoonheid in mijn bescheiden mening... :)

De coupe is nu helaas niet topfit. Paaltje geraakt met achteruit rijden. Beloning gat in achterbumper onder achterlicht. :(
Carter ventilatie slang kapot. Daarom valse lucht. Die carter slang is nergens te krijgen. Is er iemand die eer toevallig 1 heeft liggen of kan bestellen? Caerter ventilatie slang Peugeot/citroen code: 1192N8
dem met achterbumper. Toevallig iemand met een achterbumper in de kleur: Satellite Grey (zilver) die ik kan kopen voor een redelijk bedrag?

Idealiter zou ik de originele velgen laten maken in formaatje 18 a 19 inch met net wat breder en lager rubber. Getint glas rondom van 60% zonder lucht randen.
De voorstoelen tandje lager kunnen zetten. Stand laag is meer stand normaal door de elektro motoren van de stoelverstelling vermoed ik..

Au Revoir,

Arno
SilverLion30
Berichten: 4
Lid geworden op: di 25 apr 2017, 16:44

Re: even voorstellen

Ongelezen bericht door SilverLion30 »

ps Carter ventilatie slang stuk staat los van paaltje raken
Wesje
Support
Berichten: 210
Lid geworden op: wo 03 feb 2016, 16:13

Re: even voorstellen

Ongelezen bericht door Wesje »

Ik heb nog een nette schadevrije achterbumper in zilvergrijs, gris thallium. Is eigenlijk reserve voor mezelf maar voor een goed bod overweeg ik wel om hem te verkopen.
'99 406 Coupé V6 24v 194 handbak Vert Polo - Summer
'14 308 SW 1.6 BlueHDi - Daily
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten