Even voorstellen.

Hier kunnen forumleden zich voorstellen. Plaats er ook een leuke foto van je coupe bij!
Plaats reactie
Omerop
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 22 jul 2019, 09:06
Locatie: Groningen

Even voorstellen.

Ongelezen bericht door Omerop »

Mijn naam is Omerop, ik hou van AUTOrijden en ben al jaren een groot liefhebber van dit model. Sinds kort ben ik voor de tweede keer eigenaar van een Peugeot 406 Coupe. Ik ben woonachtig in de stad Groningen en hoop hier in dit forum onderhoudstips en evt. originele onderdelen te vinden om mijn coupeetje in topconditie te houden. Vriendelijke groeten, Omerop.
TrafficBandit
Beheerder
Berichten: 1502
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 12:15

Re: Even voorstellen.

Ongelezen bericht door TrafficBandit »

Van harte welkom, voor onderhoudstips en onderdelen ben je zeker op de juiste plek terecht gekomen.

Veel plezier op het forum.
ArthurR
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 28 jul 2019, 10:48

Re: Even voorstellen.

Ongelezen bericht door ArthurR »

Mijn naam is Arthur Runtuwene en woon in Maarssen. Ik ben sinds april 2019 eigenaar geworden van de 406 coupe 2,2l uit 2001.
Ik geniet er volop van en heb ook al een eerste reis ondernomen door Duitsland -> Oostenrijk -> Italië -> Frankrijk. Fantastische beleving op met deze auto op pad te gaan. En een uitstraling, daar kan menige andere merk niet aan tippen.
Hopelijk kan ik veel nuttige tips vanuit deze forum ontvangen en mijzelf uiteraard ook nuttig maken. Hopelijk tot ziens.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten