foto's plaatsen lukt niet

Klachten, suggesties of opmerkingen over (de werking van) dit forum. Post ze hier.
Gebruikersavatar
Jori
Support
Berichten: 1390
Lid geworden op: vr 20 jun 2008, 18:48
Locatie: Zaanstad

Re: foto's plaatsen lukt niet

Ongelezen bericht door Jori »

Als ik deze probeer te uploaden krijg ik ook de error.
406 coupe, 2.0 bouwjaar: 1998 motorcode: XU10J4R
Gebruikersavatar
RAH
Support
Berichten: 3288
Lid geworden op: vr 20 jun 2008, 18:29
Locatie: 's-Gravenhage

Re: foto's plaatsen lukt niet

Ongelezen bericht door RAH »

Dus zeer waarschijnlijk ligt het aan de grote van de foto's, niet in kb maar in pixel. Als ik weer eens een foto wil uploaden zal ik daar rekening mee houden.

Is het overigens niet een goed idee om daar waar je de foto als bijlage kunt bijvoegen een stukje tekst te plaatsen met de vermelding dat een foto max 256 kb en ..... pixel bij .... pixel groot mag zijn? Als dat er bij staat en je krijgt een error ga je als eerste kijken of die parameters van de foto goed zijn.

Oh, en de foto's in mijn topic over het vervangen van het fusee staan perfect. Bedankt daarvoor.
BMW 330xD Coupe High Executive (E92)
Peugeot 406 Coupe 2.2 HDiF PACK (D9 Full MUX) (verkocht na bijna 9 jaar, eindstand teller 614.040 km)
Gebruikersavatar
Jori
Support
Berichten: 1390
Lid geworden op: vr 20 jun 2008, 18:48
Locatie: Zaanstad

Re: foto's plaatsen lukt niet

Ongelezen bericht door Jori »

Als we gaan proberen te voorkomen grote foto's te plaatsen omzeilen we het probleem alleen maar, aangezien dit zou moeten kunnen. Ik las op de fora die Traffic bandit postte dat een bepaald geheugen opgehoogd moet worden, en dit via de host moet gebeuren. Hier ga ik dan ook achteraan.
That error indicates that your server's PHP memory limit is too low. Contact your host and ask them to raise it to 16MB.
406 coupe, 2.0 bouwjaar: 1998 motorcode: XU10J4R
Gebruikersavatar
RAH
Support
Berichten: 3288
Lid geworden op: vr 20 jun 2008, 18:29
Locatie: 's-Gravenhage

Re: foto's plaatsen lukt niet

Ongelezen bericht door RAH »

Als dat geheugen groter wordt gemaakt dan zouden er dus grote foto's gepost kunnen worden. Dat is dan inderdaad een betere oplossing. Maar dan nog zou het niet onverstandig zijn om te vermelden dat een bestand slechts 256 kb mag zijn. Dat staat er op dit moment niet. Je komt daar pas achter als je een te groot bestand probeert te posten. Dan krijg je een fout melding dat het bestand max 256 mag zijn.
BMW 330xD Coupe High Executive (E92)
Peugeot 406 Coupe 2.2 HDiF PACK (D9 Full MUX) (verkocht na bijna 9 jaar, eindstand teller 614.040 km)
Gebruikersavatar
Jori
Support
Berichten: 1390
Lid geworden op: vr 20 jun 2008, 18:48
Locatie: Zaanstad

Re: foto's plaatsen lukt niet

Ongelezen bericht door Jori »

RAH schreef:Als dat geheugen groter wordt gemaakt dan zouden er dus grote foto's gepost kunnen worden. Dat is dan inderdaad een betere oplossing. Maar dan nog zou het niet onverstandig zijn om te vermelden dat een bestand slechts 256 kb mag zijn. Dat staat er op dit moment niet. Je komt daar pas achter als je een te groot bestand probeert te posten. Dan krijg je een fout melding dat het bestand max 256 mag zijn.

Dit klopt ook weer niet. Heb zojuist een paar enorm grote afbeeldingen tot 1.83 mb geupload. Op 1 foto (2.6mb) na pakte hij ze allemaal. :?
406 coupe, 2.0 bouwjaar: 1998 motorcode: XU10J4R
Gebruikersavatar
RAH
Support
Berichten: 3288
Lid geworden op: vr 20 jun 2008, 18:29
Locatie: 's-Gravenhage

Re: foto's plaatsen lukt niet

Ongelezen bericht door RAH »

even testen

Jaaa, gelukt! :lol:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
BMW 330xD Coupe High Executive (E92)
Peugeot 406 Coupe 2.2 HDiF PACK (D9 Full MUX) (verkocht na bijna 9 jaar, eindstand teller 614.040 km)
406-Boss
Support
Berichten: 322
Lid geworden op: zo 17 okt 2010, 12:49
Locatie: heerhugowaard
Contacteer:

Re: foto's plaatsen lukt niet

Ongelezen bericht door 406-Boss »

Vroeg mij af, je kunt toch gewoon aan een site koppelen dat deze de foto's meteen ZELF in het juiste formaat op het forum zet?
Nu moet ik soms eigen foto's verkleinen op een externe site, maar voor andere sites moet ik het orginele formaat houden. Dus, eerst copy/pasten, verkleinen, en apart opslaan. Erg omslachtig allemaal, waardoor ik vaak denk, laat maar en da's best jammer. :roll:
406 BREAK 2.0-16v MODIFIED to 2.2-16V. Space & Powerrrrr in 1 car ! ! !
Gebruikersavatar
RAH
Support
Berichten: 3288
Lid geworden op: vr 20 jun 2008, 18:29
Locatie: 's-Gravenhage

Re: foto's plaatsen lukt niet

Ongelezen bericht door RAH »

Het voordeel van foto's op het forum zetten ipv op een externe site is dat de foto's op het forum behouden zouden blijven zolang het forum bestaat. Site's als imageshack verwijderen de foto's na een bepaalde periode, ga je dus iets zoeken op het forum en is er een oud topic van 2 jaar terug heb je kans dat foto's in dat topic niet meer beschikbaar zijn. Staan ze direct op het forum blijft het (als het goed is) bewaard.
BMW 330xD Coupe High Executive (E92)
Peugeot 406 Coupe 2.2 HDiF PACK (D9 Full MUX) (verkocht na bijna 9 jaar, eindstand teller 614.040 km)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten