2.0 8v turbo in de coupé
Re: 2.0 8v turbo in de coupé
Precies! Ik heb er nu bijna 700km op zitten en ik vermoed dat ik rond 1 op 8 à 9 zit door mijn gejakker maar dat boeit me niet, het plezier is mij meer waard dan die paar stuivers.
Re: 2.0 8v turbo in de coupé
Hoe klinkt dat nou dan? Een beetje vet? beetje vergelijkbaar met de V6?
Re: 2.0 8v turbo in de coupé
Je hoort de turbo op de achtergrond heel beschaafd een klein beetje meefluiten, meer niet Verder klinkt ie wel wat dieper dan de 16v.
Even een set schijven en blokken voor de Brembo's bestellen, dan kunnen die erop. Door het "plezier" kom je nu soms wat remvermogen tekort en soms zelfs last van fading dus geen overbodige luxe.
Trouwens, het schokken waarover ik schreef, is sinds zondag weg. Hij lijkt dus gewoon goed. Even in de gaten houden. Sowieso dit weekend even uitlezen.
Even een set schijven en blokken voor de Brembo's bestellen, dan kunnen die erop. Door het "plezier" kom je nu soms wat remvermogen tekort en soms zelfs last van fading dus geen overbodige luxe.
Trouwens, het schokken waarover ik schreef, is sinds zondag weg. Hij lijkt dus gewoon goed. Even in de gaten houden. Sowieso dit weekend even uitlezen.
Re: 2.0 8v turbo in de coupé
Echt een tof project!
- bart-peugeot
- Support
- Berichten: 114
- Lid geworden op: do 26 jun 2008, 15:59
- Locatie: Rijnmond
Re: 2.0 8v turbo in de coupé
Dank je
Het ziet er niet sexy uit of zo. Dit weekend proberen of ik het wat schoon kan maken, ik ben niet echt een poetser.
De oplettende kijker ziet dat de bovenste radiatoraansluiting aan de andere kant zit en de slang aangepast is. Dat komt doordat deze voor een 605 bedoeld is. Die uit de break was in verre staat van ontbinding.
Het ziet er niet sexy uit of zo. Dit weekend proberen of ik het wat schoon kan maken, ik ben niet echt een poetser.
De oplettende kijker ziet dat de bovenste radiatoraansluiting aan de andere kant zit en de slang aangepast is. Dat komt doordat deze voor een 605 bedoeld is. Die uit de break was in verre staat van ontbinding.
-
- Beheerder
- Berichten: 1504
- Lid geworden op: za 21 jun 2008, 12:15
Re: 2.0 8v turbo in de coupé
Hoe zit het nou met alle elektronica in de auto? Werkt dat allemaal naar behoren? Kan me voorstellen dat dat het lastigste onderdeel is.
Re: 2.0 8v turbo in de coupé
Alles werkt goed. De kabelbomen kwamen (zo goed als) overeen. Het meeste werk zat in de snelheid sensor waar bij de donor een module tussen zat.
Het voordeel is natuurlijk dat het blok en alles er omheen ook uit een 406 komt, weliswaar een break maar dat maakt niks uit. Het ziet er allemaal uit alsof het altijd zo gezeten heeft en origineel zo geleverd is.
Gister Hoggars met winterbanden gemonteerd. Stiekem vind ik ze mooier dan de 16" Starfishes.
Het voordeel is natuurlijk dat het blok en alles er omheen ook uit een 406 komt, weliswaar een break maar dat maakt niks uit. Het ziet er allemaal uit alsof het altijd zo gezeten heeft en origineel zo geleverd is.
Gister Hoggars met winterbanden gemonteerd. Stiekem vind ik ze mooier dan de 16" Starfishes.
Re: 2.0 8v turbo in de coupé
Mijn Coupe is origineel geleverd met Hoggars. Die vond ik toen ook mooier dan de BBS Starfish. Als winterwielen heb ik toen een set BBS Starfish gehaald. Toen die er op zaten vond ik dat eigenlijk weer mooier. Tot de zomer kwam en de Hoggars er weer op gingen, toen vond ik die weer mooier. En zo gaat het nu ongeveer elk half jaar. Dus wacht maar even tot de zomer dan ben je waarschijnlijk ook (tijdelijk) van mening veranderd.
BMW 330xD Coupe High Executive (E92)
Peugeot 406 Coupe 2.2 HDiF PACK (D9 Full MUX) (verkocht na bijna 9 jaar, eindstand teller 614.040 km)
Peugeot 406 Coupe 2.2 HDiF PACK (D9 Full MUX) (verkocht na bijna 9 jaar, eindstand teller 614.040 km)
Re: 2.0 8v turbo in de coupé
Verschrikkelijk al die keuzes! Voor de coupé heb ik 3 setjes, voor de break 3 en voor de cabrio 2
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten