Hallo allemaal

Hier kunnen forumleden zich voorstellen. Plaats er ook een leuke foto van je coupe bij!
Plaats reactie
ErwinJ
Berichten: 1
Lid geworden op: za 15 sep 2012, 19:25
Locatie: Zevenbergen

Hallo allemaal

Ongelezen bericht door ErwinJ »

Hoi, mijn naam is Erwin en inmiddels alweer 41 jaar oud. Sinds vandaag ben ik de eigenaar van een donkergrijze 406 coupe uit augustus 2001. Het betreft de rustige 2.0 16V met dus slechts 136 pk's (als ze er nog allemaal zouden zijn ;) )
De exacte kleurbenaming moet ik nog zien te achterhalen. Makkelijkst is denk ik even via de dealer. Verder heeft hij nog een zeer keurig interieur (stof) waarin allen nog werkt zoals het zou moeten. Inmiddels staat er 161.000 echte kilometers op de teller. De vorige eigenaar heeft de auto sinds februari 2008 in zijn bezit gehad en keurig het onderhoud aangetoond middels facturen en natuurlijk een volledig ingevuld onderhoudsboekje. De auto is tot nu toe dealeronderhouden. Ondanks dat heeft een auto van 11 jaar natuurlijk wel wat cosmetische dingetjes die ik wil aanpakken. Kleine "schaafwondjes", maar helaas ook een scheur in de kap van de rechterbuitenspiegel en een barst in de voorbumper net onder het grilletje. Reparaties die de auto zeker nog mooier maken en die hij zeker waard is.
Ik hoop dus nog wat fijne kilometers te kunnen maken in dit geweldige lijnenspel van de mooie combinatie van het Franse automerk en de Italiaanse designer.

Tot schrijfs.

Groet,
Erwin.
Gebruikersavatar
Nicowico
Support
Berichten: 747
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 11:08

Re: Hallo allemaal

Ongelezen bericht door Nicowico »

Welkom hier op het forum Erwin en veel veilige en mooie kilometers toegewenst. :)
2.2 HDI ULTIMA 8/2004, zonder kat, -roetfilter, -EGR, -Airdosers, -MAF sensor, met ML6C 6-bak, 19 rij, 92 graden oliekoeler, 201PK, 421Nm.(Nog in ontwikkeling)
Gebruikersavatar
Jori
Support
Berichten: 1390
Lid geworden op: vr 20 jun 2008, 18:48
Locatie: Zaanstad

Re: Hallo allemaal

Ongelezen bericht door Jori »

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je aanwinst! Ik ben zeer benieuwd naar de foto's.

Groeten,

Jori
406 coupe, 2.0 bouwjaar: 1998 motorcode: XU10J4R
Gebruikersavatar
SanderM
Support
Berichten: 1694
Lid geworden op: za 24 apr 2010, 09:58
Locatie: Assen

Re: Hallo allemaal

Ongelezen bericht door SanderM »

Welkom, en veel plezier ermee :D
406 coupé 3.0 V6 Pack LPI (2004) Vert Polo - "Let's poke it with the Stig"
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten